قاســــمیون

ارزش من بالاتر از آن است که...

قاســــمیون

ارزش من بالاتر از آن است که...

قاســــمیون

بسم رب المــــــهدی(عج)
سلام!
اگر نوجوون هستی،خیلی خوش اومدی!
اما اگر نیستید،بازم خوش اومدید!
ما نوجوون ها پر از انرژی و قدرتیم!
مغزمون پر از فکرای جورواجوره!
خود من هم همینجوری ام!
چون من هم یکی هستم مثل خود خود شما!
راسیتش عاشق و اردتمند حضرت قاسم(ع) هستم!

داستانی از شهید ابراهیم شهاب

جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۰۸ ب.ظ

#حرف‌خودمونی💭

بهش‌گفتم:
دوست‌داری ازدواج‌کنی؟!
گفت:
 آره‌ولی ازش‌گذشت
م ...
تعجب‌کردم!   گفتم‌یعنی چی؟
گفت:
من‌دوست دارم‌شهید بشم
و دوست‌دارم باشهادتم باعث‌بصیرت جوانان‌بشم پس‌چطوری
میتونم‌ازدواج کنم‌درحالیکه‌پیغامم به‌جوانان اینه . . .
ماکه ازحلالش گذشتیم ....
شمااز حرامش‌بگذرید !
#شهید‌ابراهیم‌شهاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی