قاســــمیون

ارزش من بالاتر از آن است که...

قاســــمیون

ارزش من بالاتر از آن است که...

قاســــمیون

بسم رب المــــــهدی(عج)
سلام!
اگر نوجوون هستی،خیلی خوش اومدی!
اما اگر نیستید،بازم خوش اومدید!
ما نوجوون ها پر از انرژی و قدرتیم!
مغزمون پر از فکرای جورواجوره!
خود من هم همینجوری ام!
چون من هم یکی هستم مثل خود خود شما!
راسیتش عاشق و اردتمند حضرت قاسم(ع) هستم!

تجدید بیعت با امام زمان

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۳۰ ب.ظ

"تجدید بیعت با امام زمان"

این تجدید بیعت که از تکالیف مومنان است بهتر است بعد از هر نماز واجب یا دست کم یکبار در هر روز یا هر هفته انجام شود. به این معنا که فرد بیعت کننده عهد کند، پیمان محکم ببندد که یاری خود را از امام زمان دریغ نکند و او را با جان و مال خود تا می‌تواند، یاری کند. پیامبر نیز در خطبه غدیر، به تمام امّت امر فرموده تا با ائمه اینگونه، بیعت شود.

در این نوع بیعت چند چیز شرط است:

1- شخص بیعت کننده در قلب، تصمیمش محکم و قطعی باشد.

2- بیعتش را به زبان بیاورد.

3- (در زمان حضور و ظهور امام) دست خود را در دست حضرت بگذارد و با او دست دهد و بیعت نماید.

در عصر غیبت، نیز می توان با نُوّاب عام امام زمان بیعت کرد. یعنی با فُقهای جامع الشرائط به ویژه ولی فقیه. به این معنا که بیعت با او، که جامع الشرائط ولایت فقیه است، بیعت با امام زمان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۷
اللهم عجل لولیک الفرج

تجدید بیعت با امام زمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی